Vádemelés a Vér és Becsület miatt Pozsonyban
Vádat emeltek Szlovákiában egy húszéves fiatalember ellen, mert az a Vér és Becsület elnevezésű neonáci szervezet egyenruhájában sétált egy pozsonyi utcán.
Vádat emeltek Szlovákiában egy húszéves fiatalember ellen, mert az a Vér és Becsület elnevezésű neonáci szervezet egyenruhájában sétált egy pozsonyi utcán.
Magyarország az a hely, ahol az öt éve elkezdődött világjárvány a túlárazott és felesleges beszerzésekről, a kormányzati propagandáról, az oroszok és a kínaiak helyzetbe hozásáról, a parlamenti demokrácia szembeköpéséről és az információk eltitkolásáról szólt. No és persze a nyunyókáról.
A gyermekvédelmi törvény hatásaként egyre többször a szülőre hárul a szexuális felvilágosítás. Lacsny Éva szexuálterapeuta koedukált foglalkozásokat tart a gyerekeknek, hogy „a fiúk is tudjanak arról, hogyan működik a lányok teste, és fordítva”. Hány éves kortól érdemes a szexualitásról beszélgetni a gyerekekkel? Melyek a pornófogyasztás veszélyei, és mi történik azzal a gyerekkel, aki 9-10 évesen pornót néz? Mit tehetnek a szülők?
A magyar állami energiacég kivásárolja a német E.On-t Románia második legnagyobb gázcégéből. A helyi félelmek szerint, ha az üzlet lezárul, az MVM orosz gázzal fogja ellátni az ország háztartásainak csaknem felét, és ezzel nagyban erősödik Moszkva befolyása Bukarestben. A tranzakció 2025 első felében zárulhat, de még elkaszálhatják. Ennek az esélyét erősítheti az a sürgősségi rendelet, mellyel a román kormány megakadályozhatja a stratégiai fontosságú vállalatok “ellenséges” átvételét.
Biztonságot kell nyújtani a Kaukázusnak Oroszországgal szemben, írja az Economist. „Mini-München” lehet az ukrajnai béketárgyalásból, jelenti ki a Politicóban Mujtaba Rahman, az Eurázsia Csoport nevű washingtoni kockázatelemző európai igazgatója. Észak-Korea ukrajnai háborús részvétele olyan ár, amelyet az ország Moszkva barátságáért fizet, írja a The Guardian. A Financial Times igazságot követel az Aszad-féle bűncselekményeinek áldozatainak. Válogatásunk a világlapok cikkeiből.
„Áraink ő-r-ü-l-t-e-k!” – szólt a szlogen, amelyet állítólag a 70-es 80-as években többen ismertek New Yorkban, mint a Coca-Colát, miközben a cég reklámarca sokak szerint Donald Trump stílusára is óriási hatással volt. De mint kiderült, az őrült árairól és még őrültebb reklámjairól elhíresült Crazy Eddie nevű elektronikai üzletlánc tulajdonosa, Eddie Antar, már a kezdetektől csaló praktikákkal növelte a profitot, melyből bőségesen juttatott népes rokonságának is. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.