Több mint 14 órás késéssel indult a férfi gépe Nizzából, aki bébiétel és ülés után kutatott, amikor egy reptéri segítő kiütötte. Az EasyJet vizsgálja az esetet.
A Twitteren kezdett el terjedni az a fotó, amelyet szombaton, az EasyJet Nizzából Lutonba tartó járatának több mint 14 órás késése miatti várakozás alatt készített az egyik utas.
A fotón egy babáját tartó férfi látható, akinek épp egy balhorgot ad a repülőtér egyik alkalmazottja.
EasyJet employee hitting man holding baby after delay of over 14hours #easyJet #Telegraph #Dailymail #TheSun pic.twitter.com/3ZZChG0djB
— Arabella Ark (@ArabellaArkwri1) 2017. július 29.
A Guardian információi szerint a várakozó utasok nem kaptak megfelelő tájékoztatást, és többeknek ülőhelyük sem volt, ezért feszült volt a hangulat. "A férfi a babával odament beszélni a franciához, de ő nem válaszolt, csak mosolygott és leütötte a férfit az arca baloldalán" – mesélte a fotó készítője, aki szerint a férfi a bébiétel és az ülőhelyek hiánya miatt ment szólni a reptéri munkatársnak.
Egy 64 éves férfi fogta vissza az ütést mérő alkalmazottat, majd kihívták a rendőrséget, akik eleinte mindkét férfit el akarták vinni, de a többi utas ragaszkodott hozzá, hogy a babájával utazó férfit engedjék fel a gépre.
Az EasyJet elnézést kért a géppel kapcsolatos technikai problémák okozta késésért, és sürgősen felvette a kapcsolatot a repülőtérrel, amelynek speciális segítséget nyújtó partnercégénél dolgozik a lefotózott férfi.