2012. október. 05. 16:24 MTI Utolsó frissítés: 2012. október. 05. 16:12 Világ

Több mint 67 millióan nézték ugyanazt a műsort

Több mint 67 millió néző kísérte figyelemmel az amerikai elnökjelöltek első televíziós vitáját, ami 15 millióval volt több, mint négy évvel ezelőtt - közölték a Nielsen piackutató cégre hivatkozva pénteken az amerikai lapok.

Az eddigi nézőszámrekordot Jimmy Carter elnök és republikánus kihívója, Ronald Reagan kamerák előtt vívott szópárbaja tarja, amire 81 millió amerikai volt kíváncsi. Az Obama-Romney összecsapást 11 csatorna közvetítette élőben, a spanyol nyelvű Telemundo pedig felvételről adta. (A vitáról itt olvashat bővebben!)

A legtöbben, átlagosan 11,25 millióan az ABC-n nézték a vitát, a második helyre az NBC került 11,1, a harmadikra pedig a CBS 10,6 millió nézővel. A Fox News közönsége 10,4, a CNN-é 6,1, az MSNBC-é pedig 4,7 millió volt. A négy évvel ezelőtti adatokhoz képest egyedül a CNN-nél mutattak ki nézőszámcsökkenést.

A 18 és 34 év közötti korosztályból 12 millióan kapcsoltak az elnökjelölti vitára, az 55 év feletti nézők közül pedig 31 millióan.

 

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.