Beszáll a Music Television az EP választási kampányába
Megállapodott az Európai Bizottság az MTV Networks International televíziós csoporttal, hogy közös figyelemfelkeltő akciókkal biztatják a fiatalokat az Európai Unió tagországaiban voksolásra a júniusi európai parlamenti választásokon.
Margot Wallström, az Európai Bizottság témafelelős alelnöke a szerdai brüsszeli bejelentéskor kiemelte, hogy a legutóbbi szavazáson a 18–24 év közötti fiatalok részvételi aránya alacsony volt, holott az uniónak szüksége van a jövőt jelentő generáció ötleteire, aktív közreműködésére.
A Hallasz engem, Európa? című kampány rövid reklámfilmjei a csoport valamennyi csatornáján, köztük a Music Television, VIVA, Nickelodeon adókon futnak majd, valamennyi tagállamban, az unió összes hivatalos nyelvén - mondta el Antonio Campo dall’Orto, az MTV Networks International zenei ügyvezető alelnöke.
A kampány - amelynek részletei megtalálhatók az internetes oldalon is - április 30-án éri el tetőpontját.