2009. április. 08. 16:49 MTI Utolsó frissítés: 2009. április. 08. 16:45 Világ

Beszáll a Music Television az EP választási kampányába

Megállapodott az Európai Bizottság az MTV Networks International televíziós csoporttal, hogy közös figyelemfelkeltő akciókkal biztatják a fiatalokat az Európai Unió tagországaiban voksolásra a júniusi európai parlamenti választásokon.

Margot Wallström, az Európai Bizottság témafelelős alelnöke a szerdai brüsszeli bejelentéskor kiemelte, hogy a legutóbbi szavazáson a 18–24 év közötti fiatalok részvételi aránya alacsony volt, holott az uniónak szüksége van a jövőt jelentő generáció ötleteire, aktív közreműködésére.

A Hallasz engem, Európa? című kampány rövid reklámfilmjei a csoport valamennyi csatornáján, köztük a Music Television, VIVA, Nickelodeon adókon futnak majd, valamennyi tagállamban, az unió összes hivatalos nyelvén - mondta el Antonio Campo dall’Orto, az MTV Networks International zenei ügyvezető alelnöke.

A kampány - amelynek részletei megtalálhatók az internetes oldalon is - április 30-án éri el tetőpontját.

Hirdetés
hvg360 Lenthár Balázs 2025. február. 18. 18:03

Szűcs Krisztián: Azonnali világhírt reméltünk

Krézi 25 címmel (f)életmű turnéra indul Szűcs Krisztián, a Heaven Street Seven egykori frontembere, merthogy idén 25 éves a Hol van az a krézi srác című dal, ami a HS7 és egyben Szűcs legismertebb szerzeménye is. Ugyanakkor a turné nem a régi heveny-számok felmelegítéséről szól kizárólag, a szólóban írt daloktól kezdve a Budapest Báron át a Szálinger Balázzsal közös Szücsinger produkció is helyet kap a koncerteken.