2009. április. 08. 16:49 MTI Utolsó frissítés: 2009. április. 08. 16:45 Világ

Beszáll a Music Television az EP választási kampányába

Megállapodott az Európai Bizottság az MTV Networks International televíziós csoporttal, hogy közös figyelemfelkeltő akciókkal biztatják a fiatalokat az Európai Unió tagországaiban voksolásra a júniusi európai parlamenti választásokon.

Margot Wallström, az Európai Bizottság témafelelős alelnöke a szerdai brüsszeli bejelentéskor kiemelte, hogy a legutóbbi szavazáson a 18–24 év közötti fiatalok részvételi aránya alacsony volt, holott az uniónak szüksége van a jövőt jelentő generáció ötleteire, aktív közreműködésére.

A Hallasz engem, Európa? című kampány rövid reklámfilmjei a csoport valamennyi csatornáján, köztük a Music Television, VIVA, Nickelodeon adókon futnak majd, valamennyi tagállamban, az unió összes hivatalos nyelvén - mondta el Antonio Campo dall’Orto, az MTV Networks International zenei ügyvezető alelnöke.

A kampány - amelynek részletei megtalálhatók az internetes oldalon is - április 30-án éri el tetőpontját.

Hirdetés
hvg360 Lőrincz Tamás 2025. január. 06. 06:30

A választás időpontjánál is fontosabb, telik-e osztogatásra a Fidesznek, miközben a kilátásoknál csak a közhangulat rosszabb

A Tiszának az előrehozott választás témájának napirenden tartása – ezzel együtt leginkább annak elkerülése – mellett a pártépítés lesz a legfőbb feladata 2025-ben, a Fidesznek pedig a gazdaság felpörgetése és saját táborának megtartása. Mi vár a magyar politikára és a választókra a most kezdődő évben?