Egészen pontosan az hangzott el a Kudlik Júlia és Rákay Philip Kálmán által celebrált eseményen, hogy "Magyarországon...
Egészen pontosan az hangzott el a Kudlik Júlia és Rákay Philip Kálmán által celebrált eseményen, hogy "Magyarországon a személygépkocsi fönntartása szinte luxusszámba megy (...) ugyanakkor Magyarországon a gépkocsi - bizonyos színvonal alatt - nem luxus, hanem munkahely, megélhetés, ezért ennek a költségeit jelentősen csökkenteni kell"
Na, hát nézzük, hogy csökkentették. Ma, ugye az autóval munkába járóknak 9, azaz kilenc forintot tart méltányos költségtérítésként megállapítani a vonatkozó rendelet. Tehát például Budapestről Kiskunhalasra elautózni a jogalkotó szerint 1.300 forintból megoldható. De sebaj, ez így van már hét éve, nem Orbán tehet róla.
Most viszont jött a hír, hogy azután, hogy egekben a benzin ára, nem kis részben a jövedéki adó emelésének köszönhetően, és azután, hogy a négynapos autópálya-matrica helyett is tíz napra kell vásárolni, és az autósok fizetik az új baleseti adót is, a legújabb javaslat szerint minden fővárosi autós még perkáljon le havi tízezer forintot, úthasználati díj címén. Nem is titkolva, ez nem az autósok által használt utak karbantartására, hanem a BKV hiányának (bravó Tarlós, bravó, Vitézy) kozmetikázására kell
Szóval jelenleg úgy néz ki a dolog, hogy az autóval munkába járás költségeit havi mínusz tízezer forinttal támogatja a kormány. Pont, ahogy Orbán ígérte a szájával.