Hosszú karrierjének végéhez érkezett az IDG legnagyobb, főleg Amerikában népszerű játékmagazinja a Gamepro.
Hosszú karrierjének végéhez érkezett az IDG legnagyobb, főleg Amerikában népszerű játékmagazinja a Gamepro. A magazin (és weboldal) 1989-től szórakoztatta a játékok kedvelőit, az online verzió 1996-ban indult. Az IDG szóvivője szerint, a megszűnés oka a hirdetési bevételek csökkenése, illetve a hirdetők „érdektelensége”.
Az indoklás megkérdőjelezhető, hiszen igaz, hogy a nyomtatott kiadványoknak nehéz dolguk van, de a Gamepro internetes verziója az egyik legrégebbi és leglátogatottabb netes játékmagazin, az érdeklődés hiányát pedig nem látni a hasonló oldalakon. Tele van reklámokkal a Gamespot, az IGN vagy a Gametrailers is. A Gamepro december ötödikével zárja be kapuit, a szerkesztőségi gárdát átveszi a szintén IDG alá tartozó PC World.