Tech techline.hu 2011. december. 29. 18:00

Rengeteg digitális tartalmat vásároltunk karácsonyra

Tény, hogy válság van, úgy tűnik azonban, hogy az amerikai vásárlók ezt nem igazán érzik.

Tény, hogy válság van, úgy tűnik azonban, hogy az amerikai vásárlók ezt nem igazán érzik. Vagy csak nem vesznek róla tudomást. Idén karácsonykor rekordmennyiségben, 53 milliárd dollár értékben vásároltak online, mindössze 56 nap alatt (november 1. - december 26.).

Ez már önmagában is rekord az előző évekhez képest, ezen belül is van azonban egy újabb rekord: az 53 milliárd dolláros online költés mintegy 20%-a digitális tartalmakra ment el. Ez magában foglalja az előfizetéseket, (digitálisan forgalmazott) játékokat, filmeket, e-könyveket, szoftvereket és szolgáltatásokat. [ComScore]

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajból készült termékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egyévnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.