Nem volt gondoktól mentes az iPhone 4S előrendelésének beindítása: az Apple és az AT&T is nehezen birkózott meg az...
Nem volt gondoktól mentes az iPhone 4S előrendelésének beindítása: az Apple és az AT&T is nehezen birkózott meg az online vásárlók rohamával. Az Apple a hivatalos indítási időpont után mintegy 45 perccel volt csak képes fogadni a megrendeléseket, eddig tartott mire helyreállították az olvadozó szervereket.

Az AT&T még nehezebben bírta a rohamot, egyes Sprint előfizetőknek két órát is várakozniuk kellett, mire hibaüzeneten kívül valami mást is ki tudtak csikarni a rendszerből. A hiba ráadásul azokra is vonatkozott, akik az upgrade opciót választották. A jelenség nem okozott különösebb sokkot a vásárlók és a netezők körében, tavaly már megtörtént ugyanez az iPhone4 előrendelése alatt. Helyi idő szerint ma délutánra már helyreálltak a szerverek, mind az Apple mind a viszonteladók oldalain zökkenőmentesen fut az előrendelés és az upgrade.