A szolgáltató tavaly is végzett hasonló informatikai átállást, és akkor sem ment minden zökkenőmentesen.
Bár a Vodafone közlése szerint sikeresen lezárult a július 11-16. közé időzített informatikai átállás, az ügyfelek visszajelzései alapján az új hét első napján még tapasztalhatók fennakadások – írta meg a HWSW.
Az informatikai magazin a szolgáltatónál érdeklődött a kialakult helyzetről. Azt a tájékoztatást kapták, hogy jelenleg még előfordulhat, hogy a My Vodafone alkalmazáson keresztül nem minden ügyfél tud bejelentkezni. A vállalat ugyanakkor jelezte: a javításon már nagy erőkkel dolgoznak a munkatársak.
A panaszok július 18-án, hétfő délelőtt jelentek meg a szolgáltató Facebook-oldalán, ahol több ügyfél arról írt, hogy nem sikerült bejelentkeznie a saját fiókjába sem a szolgáltató weboldalán, sem a MyVodafone appon keresztül. Többen azt is nehezményezték, hogy a szolgáltató ügyfélszolgálata túlterhelt.
A HWSW megjegyzi, hogy a folyamat tavaly sem zajlott zökkenőmentesen, és idén is látszódtak már problémák az átállási időszak kezdete előtt: július elején több felhasználói visszajelzés is érkezett arról a Vodafone online ügyfélszolgálati csatornáin (a webes My Vodafone felületen és az applikációban), hogy fals információk jelennek meg a feltöltőkártyás egyenlegekről. Volt olyan ügyfél, akinek az online felületen látható egyenlege előtt egy mínusz előjel jelent meg, másnál pedig nulla forintot vagy a ténylegestől jelentősen eltérő rendelkezésre álló egyenleget mutatott a rendszer.
A mostani átalakítással a szolgáltató a második fázisába lépett annak az informatikai rendszerátállásnak, aminek köszönhetően a későbbiekben a cég vezetékes és mobilos ügyfeleit egy platformon, egy háttérrendszerben tudja majd kezelni a szolgáltató, illetve ezzel párhuzamosan az ügyfelek is egy felületen intézhetik majd ügyeiket akár vezetékes, akár mobilos ügyintézésről van szó.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.