A Diablo 2: Resurrected is megörökölte a két évtizeddel korábbi alapjáték néhány problémáját, amiket úgy tűnt, hogy a Blizzard már nem is akar kijavítani. Most mégis megtették.
A Blizzard Entertainment nagyjából fél évvel korábban indította útjára a Diablo 2: Resurrected című játékát, ami az eredeti Diablo II felfrissített változata. Ahogy azonban a Polygon is rámutatott, a második kiadás is megörökölt bizonyos problémákat, amik már a két évtizeddel korábbi alapjátékban is megvoltak. A kiadó Blizzard ezeket viszont nem javította ki, akkor legalábbis.
A második változathoz csak nemrég megjelent frissítőcsomag azonban már tartalmaz bizonyos módosításokat, amiket célzottan azért készítettek el a fejlesztők, hogy a fenti hibákat orvosolják. Mindez azért is érdekes, mert a Diablo II-höz utoljára 11 éve érkezett egy jelentősebb patch, azóta pedig egyáltalán nem.
A hivatalosan 2.4-ként emlegetett csomag telepítése két gondot hárít el. Az egyik, hogy az egyes szörnyek nem fognak annyi manát (a varázslatokhoz használt erőforrást) elszívni, ami veszélybe sodorná a karakter életét. A másik a „Nightmare” nevű nehézségi fokozathoz kötődik: aki ezen a szinten játszik, az a jövőben kisebb sebzésekre számíthat a tűzvarázslatokat használó ellenfelektől.
A Polygon szerint mindezzel egy 20 éve fennálló problémát szűntet meg a Blizzard.
A cég mindemellett a karakterosztályok működésén is változtatott egy keveset, amihez hasonló megint csak hosszú évekkel ezelőtt, az eredeti játék fénykorában történt. A Blizzard ugyanakkor hangsúlyozta: nem a játék mostanra megszokott elemeit gondolták újra, csupán a zavaró helyzeteket orvosolták, olyanokat, amik a Diablo II debütálása óta bosszantották a felhasználókat. A cég közleményében azt is hozzátette, hogy a szoftver azon furcsaságait, amik bizonyos értelemben segítik is a játékot, nem bántják,
mert azok mára a Diablo védjegyévé váltak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.