Ismét meglepte a Quake-rajongókat az Nvidia, ezúttal egy olyan frissítéssel, ami az apró részleteket is sokkal kidolgozottabbá teszi a játékban.
A Quake-sorozatnak a mai napig komoly rajongótábora van, és erre az Nvidia is remekül ráérzett az év elején. Bejelentették ugyanis, hogy felújítják a Quake II-t: ráeresztik az úgynevezett ray tracing nevű technológiát, amely a különböző fényhatások egymással szembeni kölcsönhatásának figyelembe vételével tökéletesíti a grafikai megjelenítést. Így aztán 22 évvel ezelőtt kiadott lövöldözős játék olyasmi lesz, mintha most tervezték volna meg a grafikáját.
Az újdonságot a nyár közepén elérhetővé is tették a felhasználók számára, a jelek szerint azonban az még nem a végleges verzió volt. A cég ugyanis elérhetővé tette a Quake II RTX 1.2-es verziójú frissítését, amivel az apró részleteket is realisztikussá teszik.
Ennek köszönhetően a víz fénytörése és a vízben látható tükörképek még élesebbek lettek, de valósághűbb lett az összes üvegfelület, a monitorok fényvisszaverése és a tükrök is.
Emellett mostantól már a 60 képkocka/másodperc megjelenítést is választhatják a felhasználók, amitől még lágyabb lesz a játékmenet.
Az 1.2-es frissítés automatikusan felkerül azokhoz a felhasználókhoz, akik a Steamről töltötték le, és úgy telepítették a játékot.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.