Tech hvg.hu 2018. november. 14. 17:03

Beismerte az Apple: gondok vannak az iPhone X kijelzőjével

Javítási programot indított az Apple, miután kiderült, gond van néhány iPhone X érintőképernyőjével. Pontos számot ugyan nem tudni, hány készülék érintett, de bizonyosan nem marginális a gond, ha az Apple megteszi ezt a lépést.

Amikor az iPhone X-et bemutatták tavaly ősszel, lelkendezett a szakma, és a legforradalmibb Apple-eszközt üdvözölte a cég történetében. Azóta már voltak kisebb gondok a készüléknél (kisebb problémák a Face ID-val, illetve gyors hőmérséklet-változásnál a kijelzővel, és ugyancsak a kijelzővel telefonhívásoknál), no de melyik újdonság tökéletes?

A legújabb kijelzőhiba viszont komolyabbnak tűnik, legalábbis abból kiindulva, hogy az Apple – szokatlan módon – a honlapján jelentette meg a figyelmeztetést, amely szerint egyes iPhone X-tulajdonosok érintési problémákat tapasztalhatnak eszközüknél a kijelzőmodul egyik összetevőjének hibája miatt. Előfordulhat, hogy a kijelző nem vagy rosszul reagál az érintésre, de az is megtörténhet, hogy érintés nélkül is akciózni kezd. Azonban azt az Apple nem közölte, hogy melyik összetevőről van szó, mint ahogy arról is hallgat, hogy hány iPhone X érintett a problémában.

Az Apple (illetve hivatalos szervizei) mindenesetre ingyen cserélik a kijelzőt, ha a fent említett gond adódna vele, mindezt a vásárlástól számított három éven belül megteszik. Az Apple azért gyorsan azt is tisztázta, hogy csak akkor cserélik a kijelzőt, ha annak nincs más baja (ha ilyen lenne, azt előbb pénzért meg kell javíttatni), szóval ne gondoljuk, hogy az említett hibára hivatkozva a törött kijelzőt is ingyen megjavítják majd nekünk.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Nemes Nikolett 2024. november. 29. 12:00

„Ezeket nyilvános kivégzésnek neveztük egymás között” – így kergeti felmondásba a dolgozókat egy toxikus munkahely Magyarországon

Hogyan működik, mi mindent tesz egy bántalmazó felettes, és mit okoz ezzel a beosztottjainak? Miért volna fontos külön kezelni a vezetői és a szakmai kompetenciákat, és miként lehet maga a rendszer is bántalmazó, amelyben a szereplők töltik a mindennapjaikat? Edinger Katalin nyolc évig dolgozott egy kiadónál, ahonnan beszámolója szerint azért távozott – többedmagával együtt –, mert a főnöke súlyosan toxikus légkört teremtett. Erről is beszélgettünk vele.