Mindenképpen bosszantó, sőt, a legbosszantóbb hiba, ha egy okostelefonnal nem lehet telefonálni. Sok felhasználó erre panaszkodik, miután frissítette készülékét az iOS 12-re.
Dőlnek a bejegyzések az Apple fórumára egy, az iOS 12-re történő frissítés után tapasztalható kellemetlen jelenséggel kapcsolatban. A probléma többféle iPhone-típust is érint, beleértve a lassan ősréginek számító iPhone 6-ot, az iPhone 7-et, az iPhone 8-at, sőt az iPhone X-et is. A frissítés után állítólag épp telefonálásra nem lehet használni az eszközt, a Telefon (Phone) app ugyanis lefagy vagy nemes egyszerűséggel összeomlik. Más alkalmazással nincsen gond, de hát mégis csak telefonról beszélünk.
Többen is a legilletékesebbhez, az Apple-höz fordultak, a cég pedig újraindítást javasolt, azonban ez sem segített. Az egyik felhasználó szerint az Apple is csak a sötétben tapogatózik, és nem kínál megnyugtató megoldást a problémára. Ráadásul az iOS 12.0.1-re frissítés sem jelent gyógyírt. Van, aki szerint a hálózati beállítások resetelése segíthet, de ez inkább szerencse kérdése, nem általános megoldás.
Egyelőre marad a remény, hogy az Apple házon belül, csendben megtalálja a megoldást (talán az iOS 12.1 segíthet?). Hivatalosan ugyanis nem ismerték el idáig a bugot.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.