Több százmillió eszköz az Apple Music ellenében – valahogy így summázta a Samsung–Spotify hosszú távú partnerségre lépését a Spotify vezérigazgatója.
Hosszú távú partnerséget kötött a Samsung a népszerű zenei streaming szolgáltatással, a Spotifyjal. A bejelentésre a Samsung múlt heti New York-i Unpacked eseményén került sor, ahol a Galaxy Note9 csúcsmobil mellett a Galaxy Watch okosórát is bemutatták, illetve a cég új okoshangszórójáról, a Galaxy Home-ról is szó esett.
A Samsung–Spotify-partnerséget Daniel Ek, a Spotify vezérigazgatója jelentette be, elmondva, hogy a hamarosan (várhatóan az ünnepi szezonra) érkező okoshangszóró „default” zenei szolgáltatása a Spotify lesz, de a Samsung más, jövőbeli eszközeibe is alapként integrálódik a szolgáltatás, akárcsak a dél-koreaiak hangvezérelt digitális asszisztensébe, a Bixbybe is.
Mindezzel egyfajta folytonosságot is adnak a felhasználóknak, ugyanis ha elkezdenek egy albumot vagy egy lejátszási listát hallgatni a telefonjukon, akkor hazaérve ezt folytathatják Samsung-tévéjükön, sőt később akár az okoshangszórójukon. A felhasználók könnyebben fedezhetnek majd fel új zenéket, a művészek pedig új rajongókat érhetnek el.
Jelen partnerség igencsak jól jöhet a Spotifynak az Apple Music elleni harcban, ez utóbbi ugyanis nyilvánvalóan a közelgő iPhone-integráció előnyeit élvezi.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.