Ha furcsa a mobilszámlája végösszege, vessen egy pillantást a percdíjakra – lehet, hogy a korábbitól eltérő egységáruk megmagyarázza az eltérést. Szerencsére csak egy technikai hibáról van szó.
Saját tapasztalatunk nyomán kezdtünk el utánajárni annak, miért szerepelnek magasabb percdíjak legutóbbi telefonszámlánkban. A Magyar Telekom ügyfélszolgálatától előbb azt a tájékoztatást kaptuk, hogy "tömeges" problémáról van szó. A vállalat sajtóirodájától aztán már pontosított választ kaptunk: túl nagy tömegnél nem jelentkezett a dolog, de pár száz előfizető számláján azért gond van.
A Telekom közlése szerint pár száz előfizetőt érint annak a technikai hibának a következménye, amely miatt a március hónapra vonatkozó mobilszámlában "nem a megfelelő egységárral" futnak a forgalmi díjak. Saját példánkból kiindulva ez praktikusan azt jelenti, hogy a percdíjak 2-4-szeresei a szerződésben rögzítetteknek.
A Telekom tájékoztatja az érintett ügyfeleit, számukra a jóváírásokat a következő, 2018. május elején elkészülő havi számlákban érvényesíti. A szolgáltató az okozott kellemetlenségért érintett ügyfelei elnézését kéri.