Tech hvg.hu 2016. július. 29. 22:01

Erre vannak most rákattanva a neten a magyar 15-24 évesek

A Gemius megvizsgálta, melyek a legnépszerűbb weboldalak a 15-24 évesek körében hat országban, köztük Magyarországon. A Facebook és más nagy honlapok mellett vannak érdekes magyar színfoltok is.

Nem túl meglepő, hogy az uralkodó trió ebben a korosztályban (is) a Google, a Facebook és a YouTube. A 15-24 éves internetezők körében ez a három brand szerepel a legnépszerűbb weboldalak dobogóján Magyarországon.

A YouTube népszerűsége mellett több országban sem lehet elmenni a helyi versenytárs mellett, itthon ilyen a magyar fiatalok 35 százaléka által használt Indavideó.

Gemius

Az online vásárlás kifejezetten fontos a fiatalok körében. Négyből hat vizsgált országban a legnépszerűbb oldalak között szerepelnek webshopok és aukciós oldalak, mint pl. a nemzetközi Alibaba és OLX, továbbá az Allegro.pl, Rozetka.com.ua és itthon a Jófogás.hu.

Több országban szerepel a legnépszerűbb oldalak között a Wikipédia is. A kutatás szerint Magyarországon az online enciklopádia kifejezetten nagy népszerűségnek örvend a fiatal lányok körében körében: a 15-24 éves látogatói korosztály 66 százaléka nő.

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.