A Gemius megvizsgálta, melyek a legnépszerűbb weboldalak a 15-24 évesek körében hat országban, köztük Magyarországon. A Facebook és más nagy honlapok mellett vannak érdekes magyar színfoltok is.
Nem túl meglepő, hogy az uralkodó trió ebben a korosztályban (is) a Google, a Facebook és a YouTube. A 15-24 éves internetezők körében ez a három brand szerepel a legnépszerűbb weboldalak dobogóján Magyarországon.
A YouTube népszerűsége mellett több országban sem lehet elmenni a helyi versenytárs mellett, itthon ilyen a magyar fiatalok 35 százaléka által használt Indavideó.
Az online vásárlás kifejezetten fontos a fiatalok körében. Négyből hat vizsgált országban a legnépszerűbb oldalak között szerepelnek webshopok és aukciós oldalak, mint pl. a nemzetközi Alibaba és OLX, továbbá az Allegro.pl, Rozetka.com.ua és itthon a Jófogás.hu.
Több országban szerepel a legnépszerűbb oldalak között a Wikipédia is. A kutatás szerint Magyarországon az online enciklopádia kifejezetten nagy népszerűségnek örvend a fiatal lányok körében körében: a 15-24 éves látogatói korosztály 66 százaléka nő.