Három évtized után sikerült megtalálnia valakinek egy easter egget egy Apple II játékban.
A digitális húsvéti tojások kezdetben a program kódjában elhelyezett vicces üzenetek voltak, később már hanghatások, grafikák, vicces hátterek, amelyek bizonyos billentyűkódokra jöttek/jönnek elő. Hogy mennyire nem új keletű dologról van szó, azt bizonyítja, hogy egy 1983-as játékba, az Apple II-re (és néhány korai PC-re) készült Gumball nevű játékba is elrejtettek egy üzenetet.
A játék fejlesztője, Robert A. Cook biztos volt abban, hogy erre soha senki sem bukkan rá, azonban 33 év elteltével megtört e jég, és egy cracker elolvashatta az üzenetet. A magát csak 4.a.am.-nek nevező cracker elsősorban másolásvédelmek feltörésével foglalkozik, már 683 játékot tört fel, a legnagyobb kihívást a már említett Gumball DRM-jének feltörése jelentette, kétszer annyi idejébe telt, mint az eddigi leghosszabb feltörés.
A Gumball védelme ugyanis más volt, mint a korai játékoké – Roland Gustafsson legendás volt a másolásvédelem kidolgozásáról az Apple II-nél. S míg az egyéb korai játékok DRM-jének feltörése automatizálható volt, a Gumball bizony megizzasztotta 4.a.m.-et. A másolásvédelem feltörése során, amiben néhányszor qkumba nevű társa is segített, rábukkantak egy speciális billentyűkombinációra, ami feltárta az alábbi titkos üzenetet.
Ahogy 4.a.m. tudta, 33 év alatt először bukkantak rá erre a húsvéti tojásra, és ezt közzé is tette a neten. A játékfejlesztő pedig egyetértett ezzel, és gratulált neki a Twitteren.