Nem túl jó jel, ha egy véglegesnek mondott operációs rendszert azonnal javítani kell.
Tegnap estétől már letölthető a végleges iOS 9.3.2 (a frissítésről itt olvashatnak részleteket), azonban – a korábbi hosszas tesztelések ellenére – úgy tűnik, nem lett hibátlan.
A MacRumors beszámolója szerint az új mobil operációs rendszer problémát okozott jó néhány 9,7”-es iPad Pro tulajdonosánál. A telepítés után a készülék lefagyott, és az error 56-os hibaüzenet jelent meg, az iTuneshoz való csatlakoztatásra felszólítva. Azonban, mint a panaszokból kiderült, ez nem oldotta meg a problémát. A hiba ugyan nem mindenkinél jelent meg, de a közösségi oldalakon elég nagyszámú a panasz ahhoz, hogy az Apple érdemben is foglalkozzon a kérdéssel.
Az error 56 jelzés, az Apple kapcsolódó dokumentuma alapján, hardveres problémára utal. A cég azt javasolja, hogy a felhasználó telepítse az iTunes legújabb verzióját, ellenőrizze a harmadik féltől származó biztonsági szoftvereket, illetve az USB kábeleket, győződjön meg arról, hogy a tablet és a hálózat megbízható-e (bármit is jelentsen ez), és próbálkozzon kétszer a visszaállítással. Ha pedig ezután is megjelenik a hiba, vegye fel a kapcsolatot az Apple-lel.
Feltehetően az érintett felhasználók számától függ, milyen gyorsan reagál (frissít) az Apple, különös tekintettel arra, hogy a szóban forgó iPad Pro-tulajdonosok addig nem tudják használni készüléküket.