Egyre több helyen tárolunk különböző dokumentumokat, legyen szó felhős alkalmazásról, szövegszerkesztőről vagy az e-mailes csatolmányokról. Végre itt egy számítógépre és mobilra is elérhető szolgáltatás, amely ezeket egy helyen tudja kezelni.
Ha ismerős az a gondolat, hogy egy bonyolultabb feladathoz milyen jó lenne egy helyen kezelni több helyen lévő dokumentumait, akkor van egy jó hírünk: az asztali szoftver (Windows és OS X) mellett iPhone-ra/iPadre és preview verzióban androidos eszközökre is ingyenesen letölthető Quip-kliensek révén ez többé nem probléma. A legnépszerűbb dokumentumkezelőkből (Microsoft Word, Google Drive, Evernote, Dropbox) az alkalmazás segítségével egy helyre importálhatjuk anyagainkat, sőt az e-mail csatolmányokat is letölthetjük.
Ha ez megtörtént, munkatársainkkal együtt szerkeszthetjük a dokumentomokat - akár offline is -, ugyanis minden egyes példányhoz lehet nyitni egy chat ablakot, ha kollégáink is letöltötték az appot. Az alkalmazással tennivaló listát is készíthetünk, melyekhez értesítést is lehet rendelni.