Tech hvg.hu 2013. szeptember. 22. 18:00

Több mint egy kisvárosnyian retweetelték ezt a kissé pikírt üzenetet

Aki ügyes, az remek marketingeszközként használhatja az ingyenes Twittert

Amikor szeptember 10-én az Apple bejelentette „színes” telefonját, az iPhone 5C-t, a Nokia érdekes lépésre szánta el magát. Twitter-oldalára az alábbi üzenet posztolta: Köszönjük, Apple! (Thanks, #Apple ;) ), illetve egy képet is kitett színes Lumiáiról a következő címmel: Az utánzás a hízelgés legjobb formája.

Az Egyesült Királyságban több mint 38 ezren gondolták úgy, hogy retweetelik az üzenetet, és ez a szám azt jelenti – állítja a The Drum weboldal –, hogy a Köszönjük, Apple! üzenet az egyik legjobb marketing célú poszttá tette a Nokia mondanivalóját a Twitter történetében.

Ez a példa is mutatja, hogy egy egyszerű, ám tökéletesen időzített üzenet milyen széles tömeget ér el szinte pillanatok alatt, ráadásul ingyen. Bravó, Nokia!

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?