Tech hvg.hu 2013. szeptember. 22. 18:00

Több mint egy kisvárosnyian retweetelték ezt a kissé pikírt üzenetet

Aki ügyes, az remek marketingeszközként használhatja az ingyenes Twittert

Amikor szeptember 10-én az Apple bejelentette „színes” telefonját, az iPhone 5C-t, a Nokia érdekes lépésre szánta el magát. Twitter-oldalára az alábbi üzenet posztolta: Köszönjük, Apple! (Thanks, #Apple ;) ), illetve egy képet is kitett színes Lumiáiról a következő címmel: Az utánzás a hízelgés legjobb formája.

Az Egyesült Királyságban több mint 38 ezren gondolták úgy, hogy retweetelik az üzenetet, és ez a szám azt jelenti – állítja a The Drum weboldal –, hogy a Köszönjük, Apple! üzenet az egyik legjobb marketing célú poszttá tette a Nokia mondanivalóját a Twitter történetében.

Ez a példa is mutatja, hogy egy egyszerű, ám tökéletesen időzített üzenet milyen széles tömeget ér el szinte pillanatok alatt, ráadásul ingyen. Bravó, Nokia!

hvg360 Tiszóczi Roland 2025. február. 18. 19:45

Aki fél Hollywoodot bepalizta: a világ legsármosabb szélhámosa, Christophe Rocancourt

Máig Christophe Rocancourt az egyik legismertebb francia Hollywoodban, akinek ünnepelt sztárok, modellek és szépségkirálynők keresték a társaságát – többüket feleségül is vette. Kimagasló színészi képességeit és hihetetlen meggyőző erejét azonban nem a filmvásznon kamatoztatta: hol francia nemesnek, hol a Rockefeller család örökösének vagy Sophia Loren törvénytelen fiának, hol filmproducernek vagy menő bokszpromóternek adta ki magát, hogy a lehető legtöbb pénzt csalja ki áldozataiból. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.