Tech hvg.hu 2013. szeptember. 22. 18:00

Több mint egy kisvárosnyian retweetelték ezt a kissé pikírt üzenetet

Aki ügyes, az remek marketingeszközként használhatja az ingyenes Twittert

Amikor szeptember 10-én az Apple bejelentette „színes” telefonját, az iPhone 5C-t, a Nokia érdekes lépésre szánta el magát. Twitter-oldalára az alábbi üzenet posztolta: Köszönjük, Apple! (Thanks, #Apple ;) ), illetve egy képet is kitett színes Lumiáiról a következő címmel: Az utánzás a hízelgés legjobb formája.

Az Egyesült Királyságban több mint 38 ezren gondolták úgy, hogy retweetelik az üzenetet, és ez a szám azt jelenti – állítja a The Drum weboldal –, hogy a Köszönjük, Apple! üzenet az egyik legjobb marketing célú poszttá tette a Nokia mondanivalóját a Twitter történetében.

Ez a példa is mutatja, hogy egy egyszerű, ám tökéletesen időzített üzenet milyen széles tömeget ér el szinte pillanatok alatt, ráadásul ingyen. Bravó, Nokia!

hvg360 Nemes Nikolett 2025. március. 31. 20:15

„A válásra nem szabad úgy gondolni, mintha szörnyűség lenne, a szörnyűség a rossz kapcsolat”

A magyar társadalom még mindig erősen hiszi, hogy a házasságban élők boldogabbak, ezzel együtt a gyerekek egyharmada házasságon kívül születik, még ha ezt a döntéshozók nem is hajlandók tudomásul venni. Miért adják egyre többen válásra a fejüket ötvenes-hatvanas, sőt hetvenes éveikben? Melyek a leggyakoribb válóokok, és hogyan hat vissza a szegénység a házasságok tartósságára? Ezekről is beszélgettünk Tóth Olgával, a Társadalomtudományi Kutatóközpont Szociológiai Intézetének munkatársával.