A fiatalok kifejezetten örülnek a Gmail nemrég bevezetett újításának, melynek köszönhetően könnyebben áttekinthető a postaláda. Az idősebb felhasználók már kevésbé vannak elragadtatva, és a hirdetőknek sem tett feltétlenül jót a változás.
A 18-24 éves felhasználók fele szerint könnyebbé vált a beérkező levelek rendben tartása, mióta a Google bevezette a füles Gmailt – erre jutott a StrongView kutatása. A 24 évesnél idősebb válaszadóknál már csak a megkérdezettek fele nyilatkozott pozitívan.
A felmérés rámutat arra is, hogy a fiatalok fele a hetinél is ritkább rendszerességgel kattint rá a hírleveleket tartalmazó Promóciók fülre, így nehezebben vagy jóval lassabban lehet őket elérni a hírlevelekkel, mint korábban. Ez az arány a teljes vizsgált populációnál sem sokkal jobb, 46 százalékos.