Nem túl jók a Surface értékesítési eredményei, talán ezért is fordul a „régi” módszerhez a Microsoft.
Szegény iPad, elég sok támadást kell kiállnia a Microsofttól, nem is olyan régen például windowsos táblagépekkel vetették össze, és „természetesen” ez utóbbiak kerültek ki győztesen az összehasonlításból.
Most egy újabb hirdetéssel folytatja a piszkálódást a redmondi óriás, és ismét egy windowsos versenyzőt, a Surface RT-t küldi szorítóba a negyedik generációs iPad ellen. A hirdetésben szó van képernyőnagyságról, csatlakoztatható billentyűzetről (csak épp ennek áráról nem történik említés), és persze egy súlyos érvként a Microsoft Office integráció is előkerül (kérdés persze, hogy vajon azért vesz-e valaki táblagépet, hogy azután táblázatokat kezeljen vele).
Tény, hogy a pendrive közvetlen csatlakoztathatósága, illetve a multitasking képesség a Surface-nek hoz pluszpontokat, azonban az árösszehasonlítás egy kissé sántít: ugyanis a Surface RT-t is 499 dollárra árazta be a Microsoft, és épp a napokban csökkentette 150 dollárral az árat a gyér kereslet miatt.