Mind az aktuális piaci helyzet, mind az elmúlt évek trendjei alapján nehezen teljesíthető célokat fogalmazott meg a BlackBerry vezérigazgatója. A tablet szerinte halott, a BlackBerry viszont nagyon is élni fog.
Thorsten Heins a Bloombergnek adott interjújában azt mondta: csak akkor dobnak majd piacra új táblagépet, ha valami igazán egyedit tudnak kínálni, és a gép profitot tud termelni nekik. (Legutóbb ilyet a HTC-től hallhattunk, a cég azóta egyetlen tabletet sem mutatott be.) A BlackBerry-vezér szerint egyébként nem létszükséglet egy tábla, az ilyen gépek kora ugyanis hamarosan leáldozik.
A BlackBerry aranykora azonban visszatérőben: a vezérigazgató szerint öt éven belül piacvezetők lesznek.
Mindez főleg annak fényében érdekes, hogy a kanadai mobilgyártó éppen most esett ki a top 10-ből, a trend pedig egyelőre igencsak negatív irányú.