2012. november. 30. 13:30 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. november. 30. 13:01 Tech

Egyre nő a mobilon bankolók száma

Az ügyfelek harmada intéz banki ügyeket telefonján az Egyesült Államokban, ahol a pénzintézetek egyre szélesebb körű ügyintézést és jobb minőségű szolgáltatásokat tesznek elérhetővé a mobilokon keresztül - írja a Portfolio.hu. A legnagyobb gond a sokféle eszköz egységes kezelésében jelentkezik.

A Javelin Strategy & Research kutatását feldolgozó Portfolio.hu szerint a banki ügyfelek 33%-a használ mobil banki szolgáltatást Amerikában, az elmúlt évben mért 24%-hoz képest ez jelentős növekedés. A legfontosabb problémát a kutatás a bankok szolgáltatásainak különböző eszközökön keresztüli elérésében állapította meg, ugyanis az ügyfelek a tavalyi arányhoz képest háromszor többen számoltak be a mobil banki szolgáltatás elérésében fellépő problémákról, összesen 14%-uk jelezte ezt.
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.