Napokon belül megújul a korábban népszerű, nemrég potom pénzért eladott Digg.com linkgyűjtő híroldal.
Algoritmus helyett emberi szerkesztők végzik majd a héten új verzióval jelentkező Digg.com-ot, ahol a hírek súlyozásában fontos szerepet játszik majd a facebookos és twitteres megosztások száma is. A korábbi szövegközpontúság helyett a képek kerülnek fókuszba, megújul a mobilos felület, kiadnak egy új iPhone alkalmazást, reklámok pedig egyáltalán nem lesznek az oldalon - írja a Mashable. A szebb napokat látott, 8 éves oldal munkatársai alighanem lélegzetvisszafojtva várják a megújulást, mivel a szájtot éppen egy hasonló (csak más irányú) megújítás indította el a lejtőn.
A Betaworks nevű, startupokra specializálódott cég nemrég 500 ezer dollárt fizetett azért, hogy megvegye a 2004-ben indított amerikai linkgyűjtő oldalt. Az összeg nagyságrendjét érzékeltetve a Wall Street Journal emlékeztet rá, hogy az elmúlt 8 évben a befektetők 45 millió dollárt tettek a Diggbe.