Tech techline.hu 2011. július. 27. 14:19

Magányossá váltak az online játékok – egy korszak vége?

A „Wolfshead” néven publikáló blogger szakmáját tekintve játékfejlesztő- és dizájner.

A „Wolfshead” néven publikáló blogger szakmáját tekintve játékfejlesztő- és dizájner. A legtöbben azonban érdekes és gondolatébresztő, sőt sokszor saját szakmáját piszkáló és kiritzáló írásai miatt szeretjük.

 Most éppen az MMORPG-k, azaz a többszereplős online szerepjátékok „elmagányosodása” van soron. Talán többen is észrevettük már, hogy ellentétben a hőskorral (EQ, SWG, WOW vanilla) napjainkban szinte minden MMO játékos egyedül játszik. Tulajdonképpen egy olyan online single-player játékot játszanak, amiért havonta fizetnek. A fejlesztő cégeknek ez persze jó, de vajon mi a jó benne nekünk, játékosoknak? Mitől is MMO az MMO, pontosabban szólva napjainkban mitől nem az?

Mind össze vagyunk kötve - mégis magányosak vagyunk...

Ebben a remek írásban Wolfshead alaposan körbejárja a problémát, szakmai szempontból is. Angolul értő játékrajongóknak kötelező (és tanulságos) olvasmány! Vajon mikor jönnek rá a fejlesztő cégek, hogy rossz irányba indultak el? És visszafordulnak valaha, vagy pár év múlva csak jót nevetünk az egész, addigra már elhalt „MMO őrületen”?

 

 

 

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.