Rubelt nem kell bemutatnom, az elmúlt években gyakran emlegettem.
Rubelt nem kell bemutatnom, az elmúlt években gyakran emlegettem. Armano Rubelhez hasonlóan szintén az Edelman ügynökségnél dolgozik, digitális marketinggel és vizuális kommunikációval foglalkozik. (Kitűnő Logic + Emotion blogját ezúton is figyelmedbe ajánlom!) Egyik fontos feladatuk, hogy kihámozzák a rendelkezésre álló tengernyi információ közül a fontos trendeket. A most bemutatott anyag, ami nem a közelebbi, vagy távolabbi jövőről, hanem a pillanatnyi helyzetről szól, ennek a hámozásnak az egyik eredménye.
1. Marketing a folyamatos információáramlás (stream) korában
Közönséged (ügyfeleid, alkalmazottaid) már nem statikus weboldalaidra látogatnak el, hanem egyre inkább olyan "beszélgetésekben" vesznek részt, melyek "külső helyszíneken" (Facebook, Twitter, alkalmazások stb.) zajlanak. Ha meg akarod ragadni a figyelmüket, neked is nagyon ott kell lenned ezeken a helyeken. (A 6. dia arról szól, hogy az emebrek leginkább azt képesek megemészteni, amiről 3-5 alkalommal hallottak. Egyáltalán nem felesleges tehát a több csatornán keresztül történő sulykolás.)
A cikk folytatását a HVG Médiablogjában olvashatják el, a linkre kattintva >>>