Ön boldog, hogy megérkezett a Google legújabb fejlesztése a Buzz/Zümm ? - teszi fel a kérdést a Média blog.
Facebook, Twitter, Tumblr, Posterous, Linkedin, (iWiW)...Buzz/Zümm. Melyiket is érdemes használni? Boldogabbak lettünk a választás szabadságától? Inkább frusztráltabbak. Az újabb és újabb közösségi hálózatok, link/kép/videómegosztók célja persze nem az, hogy mi boldogabbak legyünk, hanem hogy újabb és újabb cégek részesüljenek a "hype", a közösségi média körül kialakult pezsgés felhajtóerejéből, illetve megtartsák, megerősítsék az ott megszerzett pozíciójukat.
Az okosak persze tudják, hogy egyszerű klónozással nem lehet komoly sikereket elérni - írja a szerző. Nehéz elfogadtatni a forradalmian új megoldásokat is. (Ez a Google Wave-ből való gyors kiábrándulás egyik oka is.) Ezért a legtöbben a 60% bevált megoldás (másolás, lopás) + 40 % újdonság mixszel próbálkoznak. A nagy, ismert cégek esetében működik ez a recept. Ezért hasonlít egyre jobban egymáshoz a Facebook, a Twitter, a Linkedin...és most a Buzz / Zümm is - olvasható a bejegyzésben.
Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!