Ami autóban a Mercedes, az fürdőszobában a Jacuzzi.
Ami autóban a Mercedes, az fürdőszobában a Jacuzzi. Az olaszok sok mindenhez értenek, ezen belül azonban két dologhoz a világon legjobban: az ételekhez és a dizájn-hoz. Gasztronómiai tekintetben többek között a pizzával és a spagettivel világhíresek, dizájnban és luxusban pedig az autókban és a Jacuzziban.
Nos, Roy Jacuzzi amikor úgy döntött, hogy bátyjaival egyetemben megpattan és Californiában alapít céget, valószínűleg még nem gondolta, hogy eljön az a nap amikor a pezsgőfürdős-masszázskádakat házimozi rendszerrel együtt fogja gyártani a róla elnevezett cég. A La Scala-ban minden megvan ami a masszázskádak királyához méltó: állítható fúvókák (pezsgő, masszázs és gyógyfürdő üzemmódokkal), belső világítás, vízhatlan távkapcsoló, fejtámla, lábtámla, szuper-halkított/tompított fúvoka motor, 140 gallon víz és persze eszméletlenül csodálatos külső. Ezekhez társul a „kis plusz”: a beépített 43”-os Flatron televízió, a DVD-rendszer (természetesen vízhatlan 5.1-es hangrendszerrel) és egy rádió is ha esetleg csukott szemmel akarunk relaxálni. Vehetünk ezüst-szürkében, fehérben és feketében is La Scala-t: feltéve ha összespóroljuk rá a vásárláshoz szükséges csekély hétmillió forintot. A Jacuzzi vezető dizájnere (állítólag) a termék bemutatásakor ezt a felvezetőt adta elő: „Évekkel ezelőtt egy interjúban megkértek, határozzam meg, mi a „luxus”. Sokat tűnődtem, de nem igazán tudtam határozottan megválaszolni a kérdést. Most azonban úgy érzem kijelenthetem: tudom mit jelent az a szó, hogy „luxus”. Hölgyeim és Uraim ! Bemutatom a La Scala-t !”
Hát szó ami szó, van benne igazság.