Az egyik amerikai magánrendelői hálózatban iPhone-alkalmazás segítségével foglalnak a páciensek időpontot, a neten egyenlítik ki a számlát, és ha egyszerűbb kérdésük van, e-mailen teszik fel.
2011-et írunk, de itthon még az elegáns magánrendelőkben is úgy érezhetjük, a kilencvenes években járunk. A recepciósnak nyilván van egy számítógépe, amivel időpontokat foglal, de rengeteg a papírmunka, az orvos és a beteg életét is keserítő adminisztráció.
Az amerikai One Medical csoport például San Franciscóban és New Yorkban 9 rendelőt üzemeltet, és további ötöt nyitnak a tervek szerint még idén a Szilícium-völgyben és Washingtonban.
A betegek online foglalhatnak időpontot, kérhetnek receptet, digitálisan kapják meg a laboreredményeket, illetve láthatják az általános egészségi állapotukról szóló összefoglalót. Bármelyik rendelőben jelenik is meg a beteg, minden orvos hozzáfér az adatokhoz.
Az új páciensek is online jelentkeznek, az interneten egyenlítik ki a számlát. Még saját iPhone-alkalmazásuk is van az időpontfoglalásra. Egyszerűbb kérdéseket feltehetnek e-mailben is, vagy az iPhone-app segítségével, nem kell minden apróságért egymás idejét rabolni. A rendelők természetesen világosak, levegősek és modernek.
Céljuk, hogy ne az adminisztráció határozza meg a napi rutint, hanem az orvosi döntések, hogy az orvosok minden figyelmüket a gyógyításra fordíthassák.
A TechCrunch cikkéből kiderül, lehet ezt másként is csinálni – igaz, a jövő orvosi várója jelentős befektetést igényel.
Az amerikai One Medical csoport például San Franciscóban és New Yorkban 9 rendelőt üzemeltet, és további ötöt nyitnak a tervek szerint még idén a Szilícium-völgyben és Washingtonban.
A betegek online foglalhatnak időpontot, kérhetnek receptet, digitálisan kapják meg a laboreredményeket, illetve láthatják az általános egészségi állapotukról szóló összefoglalót. Bármelyik rendelőben jelenik is meg a beteg, minden orvos hozzáfér az adatokhoz.
Az új páciensek is online jelentkeznek, az interneten egyenlítik ki a számlát. Még saját iPhone-alkalmazásuk is van az időpontfoglalásra. Egyszerűbb kérdéseket feltehetnek e-mailben is, vagy az iPhone-app segítségével, nem kell minden apróságért egymás idejét rabolni. A rendelők természetesen világosak, levegősek és modernek.
Céljuk, hogy ne az adminisztráció határozza meg a napi rutint, hanem az orvosi döntések, hogy az orvosok minden figyelmüket a gyógyításra fordíthassák.
Tech
hvg.hu
2011. augusztus. 24. 05:49
Három iPhone-alkalmazás, amely jobb emberré tesz
Tech
hvg.hu
2011. szeptember. 02. 05:54
Az Apple megint elhagyott egy iPhone-prototípust
Tech
hvg.hu
2011. augusztus. 19. 15:33
Kínai panaszok: javított iPhone-okat adhattak el újként
Tech
hvg.hu
2011. augusztus. 15. 18:59
Kínában már kapható az iPhone 5 másolata
Új technológiák
hvg.hu
2011. augusztus. 24. 09:05
Már gyártják a fapados iPhone-t
Tech
hvg.hu
2011. augusztus. 08. 14:54