A Liverpool labdarúgócsapatával szponzori szerződésben álló Dunkin’ Donuts rengeteg szurkoló lelkébe gázolt bele, amikor a Hillsborough-tragédiára emlékeztető lángokat turmixokkal váltották fel.
A Dunkin’ Donuts, valamint a Liverpool nem is olyan régen, 2014. júniusában kötött egymással szponzori szerződést. A fánkjairól ismert üzletlánc most ezt próbálta meg kihasználni, és szerdán Twitteren tette közzé a focicsapat áttervezett címerét, és követőit is arra biztatta, hogy találjanak ki maguknak személyre szabott változatokat.
Az ötlet minden bizonnyal jónak tűnt a vezetőségi megbeszélésen, ám a szurkolók finoman szólva sem fogadták kitörő örömmel kedvenc együttesük címerének áttervezését. Elsősorban az verte ki a biztosítékot a drukkerek körében, hogy a Hillsborough-tragédia áldozataira emlékező lángokat (1989. április 15-én 96 Liverpool-drukker halt meg a szörnyű stadionkatasztrófában – a szerk.) a Dunkin’ Donuts nemes egyszerűséggel turmixokra cserélte.
A közfelháborodás olyan méreteket öltött, hogy a fánkos cég előbb törölte a képet Twitterről, majd bocsánatot is kért mindenkitől: „A Liverpool FC büszke partnereként nem állt szándékunkban senkit sem megsérteni, különösképpen a csapat szurkolóit nem. A tweetet eltávolítottuk, a kampányt pedig azonnal befejeztük” – állt a Dunkin’ Donuts közleményében.Márton ikrek: Ha az edző eléri a gyerekeknél, hogy higgyenek magukban, az az egész életüket elkíséri
Az egyikük a taekwondo első magyar női világ-, a másikuk olimpiai bajnoka. Egypetéjű ikrekként úgy hasonlítanak egymásra, mint két tojás, ugyanúgy gondolkodnak a világ dolgairól, befejezik egymás mondatait. De míg az egyikük taktikus, és néha kicsit talán túl is gondolja a dolgokat, a másikuk csak megy előre, és elsősorban az erejében bízik. Márton Luanával és Vivianával beszélgettünk.