2012. március. 21. 14:44 MTI Utolsó frissítés: 2012. március. 21. 14:40 Sport

Balzsay már biztató állapotban

Egy hónappal a Dimitri Sartison elleni világbajnoki címmeccse előtt már Hamburgban készül Balzsay Károly, a Boksz Világszövetség (WBA) félnehézsúlyú bajnoka, aki túlvan egy kemény lengyelországi alapozáson.

"Ezen a héten befejeződik a felkészülés erőnléti és kondíciós szakasza - idézi Balzsayt menedzsmentje, az ElberTeam Média szerdai  közleménye. - Mostantól több szakmai munkát végzek, kevesebb lesz a fizikai terhelés. A következő héten kezdem a kesztyűs edzéseket, melyeket nagyon jó formában várok. Két tesztfutáson vagyok túl, elég biztatóak az eredmények."

A schwerini gála előtt a következő három és fél hetet Hamburgban tölti a 32 éves bokszoló, s a meccs előtt öt nappal utazik majd a gála helyszínére.

Balzsay az ukrán Sztaniszlav Kastanov augusztusi legyőzésével szerezte meg a WBA-övét, és az áprilisi lesz az első címvédő találkozója. A 26 eddigi profi meccséből 24-et megnyert magyar korábban, a WBA előtt a Boksz Világszervezet (WBO) nagyközépsúlyú világbajnoka is volt. A szintén 32 esztendős Sartison 29 profi csatán van túl, amelyből 28-at megnyert, s csupán egyszer kapott ki.

 

párizsi olimpia 2024

Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába

Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.

Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.