Christian Horner, a Red Bull Racing csapatfőnöke úgy nyilatkozott, hogy autóik nem használják a F-csatornát a Magyar Nagydíjon. A körülmények nem teljesen tiszták.
„Az ok egyszerű – mondta 36 éves szakember a német Auto Motor und Sportnak. – A Magyar Nagydíjon jóval hatékonyabbak az autók szárnyai az F-csatorna nélkül." Az osztrák csapat mellett a Ferrari sincs meggyőződve arról az első szabadedzés után, hogy jó ötlet lenne a Hungaroringen használni a fejlesztést.
Rubens Barrichello és a Williams azonban nem is érti, miért habozik a többi csapat. „Mi természetesen az F-csatornával állunk rajtrácsra. Hogy ez mit eredményez, azt majd meglátjuk.”
Ezzel párhuzamosan a Forma-1 berkeiben arról is beszélnek, hogy nem minden szabályos a két csapat (Ferrari és Red Bull Racing) elülső szárnyán, ugyanis a Német Nagydíj után mindkét istálló autóinak elejét lefényképezték.
„Nem mondom, hogy valami illegális dolgot műveltek, de tény, hogy a hátsó lemez leért a talajra – mondta Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke, aki a reggeli edzés után videón is megnézte a Red Bull autóit. - „A Red Bullnál ezeket a lemezeket még egy védőlemez is óvja, és képtelenek vagyunk felfogni, hogy hogyan lehet ilyen alacsonyan.”
Boksztragédiák: ha több életet tesz jobbá, mint ahányan belehalnak, akkor rendben van?
Az egyik legősibb, de legveszélyesebb sport az ökölvívás. Orvosszervezetek kampányoltak a betiltása mellett, az amatőrök egészségét fejvédővel próbálták megóvni, de úgy tűnik, az csak tetézte a bajt. Közelebb vihetnek a sorra ismétlődő tragédiák a sportág biztonságosabbá tételéhez?
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)