2009. december. 28. 11:16 hvg.hu Utolsó frissítés: 2009. december. 28. 11:21 Sport

NB I: váratlan döntés, Sallói távozik Újpestről

Sallói István, az Újpest FC eddigi sportigazgatója a jövőben az angol labdarúgó élvonalban szereplő Wolverhampton Wanderers játékosmegfigyelőjeként tevékenykedik.


Az Újpest honlapjának híre szerint Sallói vasárnap nyújtotta be lemondását, s mostantól egy közép-kelet-európai tehetségkutató hálózat kiépítésében vesz részt, annak egyik vezetője lesz.

"Váratlanul ért a sportigazgató döntése, akivel már a januári átigazolási szezon feladatait terveztük - reagált Sallói döntésére Csehi István, az Újpest FC ügyvezető igazgatója, aki ezzel együtt elfogadta a lemondást. - Ezúton szeretném megköszönni a munkáját, mivel az elmúlt két évben - különös tekintettel a gazdasági válság által sújtott elmúlt esztendőre - úgy alakított ki bajnokesélyes játékoskeretet, hogy közben a játékospolitikánknak köszönhetően klubunk jelentős bevételt realizálhatott játékjogok eladása vagy kölcsönadása révén, ennek köszönhetően pedig az Újpest FC gazdasági helyzete jelentősen stabilizálódott."

Sallói 2008 januártól dolgozott sportigazgatóként Újpesten.

párizsi olimpia 2024

Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába

Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.

Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.