Az új-zélandi Andrew csodálatraméltó tónuspornója egyébként is szót érdemel, képei közül azonban most erre esett a...
Az új-zélandi Andrew csodálatraméltó tónuspornója egyébként is szót érdemel, képei közül azonban most erre esett a választásunk. Vajon mit szimbolizál? A fogyasztói társadalom elsüllyedését? A mesterséges és természetes világok vízválasztóját? Vagy éppenséggel semmit?
Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.