Shake life-style.hu 2011. november. 15. 21:37

A halottakat sem tisztelik az új farmerreklámok? (videó)

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat?

Vajon meddig viseljük még a polgárpukkasztó farmerreklámokat? Az American Apparel és a Diesel az egyik szószólója az erős erotikát kommunikáló reklámoknak. Érthető ezért, hogy a többi, kiemelkedni vágyó márkának is fel kell vennie a ritmust, hogy növekedjenek a bevételek.

A Billycock cég új reklámja azonban egy kicsit túl lőtt a célon, nem is csoda hát, hogy csak mozikban és az interneten lesz terjesztve:

Forrás: copyranter.blogspot.com
hvg360 Mátraházi Zsuzsa 2025. január. 10. 19:30

Sabján Adrienn kajatortacukrász: „Olyasmit nem vállalok el, amit jobb, ha nem látnak a hűtőbe bekukucskáló gyermekeim”

Jól fizető szakmából piaci szempontból a legrosszabbkor váltott, mégis sikerre vitte vállalkozását. Furcsán indult, de a hermelintorta sem fogott ki rajta. Megküzdött „véres” feladattal is, de nemet mondott a szülést ábrázoló tortára. Elárulja, hogy már nem igazán szereti az édességet, de persze mindent megkóstol, amit készít, és a versenytársak termékeit is elemeznie kell. HVG-portré.