Shake hvg.hu 2011. december. 28. 16:26

Az Aldi iszákos nyugdíjassal reklámozott, bejött - videó

Nagy meglepetésre a ginkedvelő nyugdíjas lett a britek kedvenc reklámja az idén.

"A férjem szereti ezt a teát, meg ezt is. Én nem szeretem a teát. Én a gint szeretem" - így az idős nő. A mókás kisfilmet az Aldinak készítették, és ez lett a britek kedvence az idén, megelőzve a Volkswagen Darth Vaderes szpotját, írja a Guardian.

A tízes listán található a John Lewis reklám is, melyben egy kisfiú karácsony előtti várakozását jelenítik meg, repes a szív a végére:

A PG Tips tea pedig nem csupán az első, hanem a tizedik helyen is előkerül, a márkareklámban egy majom és Johnny Vegas népszerűsíti a terméket:

Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.