Dél-Afrikában sokkoló eszközzel próbálják elrettenteni az embereket az ittas vezetéstől: egy reklámmal a kívánós fegyencekről.
Egy fokvárosi reklámügynökség kreatív részlege meglehetősen sokkoló ötlettel rukkolt elő, amikor a Drive Dry (Vezess szárazon) kampányon dolgozott az ittas vezetés megelőzése érdekében. Nem vérbe fagyott testek borzasztó látványát, vagy ártatlan áldozatok bemutatását használták eszközként, hanem azokat a kívánós fegyenceket, akik várva várják a bűnbeesőket.
Az első másodpercekben egy-egy férfi jelenik meg piszkos ruhában egy függöny előtt. Mindegyik mond pár szót magáról és vágyairól. "Ezek a kezek nem fognak soha elengedni", "Ne félj, nem vagyok állat!" vagy "Nagyon követelőző vagyok, fizikailag". Aztán tágul a fókusz, mígnem láthatóvá válik a fegyház cellája, tele tettrekész férfiakkal.
Dél-Afrikában az ittas vezetés magas rátája mellett a börtönökben elkövetett nemi erőszak is elterjedt. Az ötletelők sokkoló logikai kapcsot hoztak létre a filmben, a szlogen: "Ők mind szívesen megismernének. Ne vezess ittasan!" A Brandhouse Beverages italvállalat megrendelésére készült szpotot a dél-afrikai közlekedési minisztérium is támogatta.
A Cape Times arról tudósít, hogy a hirdetés ellen egy civil kezdeményezés már tiltakozott. A börtönreformokat követelő társulás szerint "aggodalomra ad okot, hogy a börtönökben folyó nemi erőszakot elfogadottnak tekintjük, és arra használjuk, hogy a közvéleményt elrettentsük" - nyilatkozta a civilek szóvivője.