Egy Youtube-ra feltöltött videó kereng a Facebookon, mely bemutatja, hogyan alakulhat az ember élete, ha a közösségi világháló részesévé válik. Hasonló témában már a Google is reklámozta a webes boldogságkeresést.
A Facebookon is futótűzként terjed az a videó, amegy bemutatja, hogyan határozhatja meg az ember életét a közösségi világháló:
A rövidfilm egy férfi párkapcsolatainak alakulását mutatja be a Nagy Testvér szemén keresztül a születésétől - azaz FB profiljának startolásától, az első fotómegosztási bakikon át élete szerelmének megtalálásáig, majd végül kijelentkezéséig a nagyvilágból.
A klipet nézegetve óhatatlanul felmerül a kérdés, hogy egy tehetséges Facebook rajongó kedvtelésből készítette, vagy marketingfogásnak szánják a szívdobogtató sztorit?
A Google-nak is van egy hasonló összeállítása Parisian Love címmel, mely nagy sikerrel futott a Youtube-on, ezért úgy döntött a vállalat, hogy átgondolja reklámozási hajlandóságát, és levetít egy párizsi szerelmi történet keresőoptimalizált verzióját az idei Super Bowl harmadik szünetében.
Kénytelen volt magyarázkodni a Google-vezér a hirdetés után, 2006-ban ugyanis Eric Schmidt azt találta mondani, hogy a márkareklámozás "az amerikai vállalatok megmagyarázhatatlan kiadásainak utolsó bástyája".