Shake hvg.hu 2010. november. 12. 14:42

Videó: találd meg életed szerelmét a Facebookon!

Egy Youtube-ra feltöltött videó kereng a Facebookon, mely bemutatja, hogyan alakulhat az ember élete, ha a közösségi világháló részesévé válik. Hasonló témában már a Google is reklámozta a webes boldogságkeresést.

A Facebookon is futótűzként terjed az a videó, amegy bemutatja, hogyan határozhatja meg az ember életét a közösségi világháló:

 

A rövidfilm egy férfi párkapcsolatainak alakulását mutatja be a Nagy Testvér szemén keresztül a születésétől - azaz FB profiljának startolásától, az első fotómegosztási bakikon át élete szerelmének megtalálásáig, majd végül kijelentkezéséig a nagyvilágból.

A klipet nézegetve óhatatlanul felmerül a kérdés, hogy egy tehetséges Facebook rajongó kedvtelésből készítette, vagy marketingfogásnak szánják a szívdobogtató sztorit?

A Google-nak is van egy hasonló összeállítása Parisian Love címmel, mely nagy sikerrel futott a Youtube-on, ezért úgy döntött a vállalat, hogy átgondolja reklámozási hajlandóságát, és levetít egy párizsi szerelmi történet keresőoptimalizált verzióját az idei Super Bowl harmadik szünetében.

 

Kénytelen volt magyarázkodni a Google-vezér a hirdetés után, 2006-ban ugyanis Eric Schmidt azt találta mondani, hogy a márkareklámozás "az amerikai vállalatok megmagyarázhatatlan kiadásainak utolsó bástyája".

Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.