Jason Clay Lewis bizarr módon állít emléket a BP által okozott olajszennyezésnek: egy csecsemő testét – azaz annak élethű mását – használja vászonnak.
A New York-i művész híres környezetvédő, méghozzá olyan, aki képeivel, installációval hívja fel a figyelmet az emberek természetet károsító tevékenységének romboló hatásaira. Szemétből készített szobrai és a töltényhüvelyre karcolt történetei után most a BP olajkatasztrófája ihlette meg, a szennyezés mértékének érzékeltetéséhez pedig olyan múzsát keresett, akinek elcsúfítása elég meghökkentő ahhoz, hogy emlékeztessen a kár mértékére.
A motívumok a tetoválószalonok megszokott és sokat használt szimbólumai. Szűz Mária egyik kezében rózsát, másikban csöpögő benzintöltő pisztolyt tart, a tenger feketéllő habjai között halak lubickolnak, madarak köröznek az égen, a vitorlás mellett pedig olajoshordók úszkálnak. A szemlélő számára lassan rajzolódik ki a történet, ami a békésen szundikáló kisded karján, vállán, mellkasán és apró lábacskáján fut végig.