2010. február. 15. 21:27 hvg.hu Utolsó frissítés: 2010. február. 15. 22:14 Shake

Hét dolog, amit utálunk a szállodákban

Ha fizetünk azért, hogy pihenjünk valahol, és másokon múlik a komfortérzetünk, akkor talán jogos, hogy vannak elvárásaink. Persze senki sem szeretne a problémás vendég lenni, de érdemes elgondolkozni, mik azok a dolgok, amelyeket egy flancos szállodában eltűrűnk, pedig nem is kellene.

Trükkös számlák, lehúzós árak, felvágós és tolakodó személyzet - ezek olyan problémák, amelyek talán már fel sem tűnnek, elvégre egy drága szállodában az átlagember örül, hogy egyáltalán ott lehet. Matt Rudd, a The Sunday Times újságírója azonban összegyűjtötte azokat a panaszokat, amelyekkel gyakran találkozik az ember, és bár több közülük talán erős túlzás, vitaindítónak egészen biztos jó lehet, ráadásul Rudd tanácsokat is ad a sok kritika mellett. Ugyanakkor indulatosan kiköti: nem szabad csöndben maradnia a vendégnek, és ha kell, kérje a panaszkönyvet. Ugyanis pihenésünkért mi fizetünk, jogosan várjuk el a tiszteletet, és igenis lehetnek egyéni igényeink.

Toplistánkat a travelline.hu oldalon olvashatja el, kattintson!

Címkék
Gazdaság Sztojcsev Iván 2025. január. 08. 11:41

Lázár bejelentette: 20 perc késés után visszajár a vasúti jegyár fele, buszt küldenek nyáron a vonat helyett, ha nincs klíma

Tíz vállalással indította el Lázár János az évet: a miniszter bejelentette, hogy júniustól 20 percnél nagyobb késés után visszajár a jegyár fele, buszos rásegítéssel készülnek a nyári főszezonra, és mellékesen azt is elmondta, hogy decemberben a GYSEV-ben még nagyobb tulajdonrészt szerzett a magyar állam, úgyhogy több dunántúli megye teljes hálózatát átadják.