Amikor legszívesebben felképelnénk a recepcióst
Utazás, sorban állás, tárgyalás, alkudozás, számlarendezés, jegyérvényesítés során sosem tudjuk, vajon az aktuális ügyintéző hogyan bánik majd velünk. Mindannyian éreztük már úgy, hogy legszívesebben felpofoznánk a pult túloldalán flegmán, felsőbbrendűen, udvariatlanul beszélő embert, de ezt a problémát meg is előzhetjük. Teljesen erőszakmentesen.
Örök igazság, hogy ahol emberek dolgoznak, ott sosem lesz tökéletes egyensúly. Mindig lesznek rossz napok, keserű reggelek, unalmas munkahelyek, megfáradt alkalmazottak, hétköznapi idegösszeroppanások. Ez akkor válik rendkívül kellemetlenné, ha éppen utazni indulunk, és egy másik embertől függ a nyugalmunk, kényelmünk, utazásunk, vagy éppen esetleges problémáink megoldása. Utazás közben szinte lehetetlen kikerülni azokat az embereket, akik elvileg minket hivatottak kiszolgálni, de gyakran azt érezzük, ők tesznek szívességet azzal, hogy áldoznak ránk munkaidejükből. Ismerős? Hazánkban ez különösen súlyos népbetegség, de szerencsére egyszerű ötletekkel kikerülhető, vagy legalábbis nagyban csökkenthetjük annak a veszélyét, hogy egy kellemetlen ügyfélszolgálatos elrontsa az egész napunkat.
A cikk folytatását a Travelline oldalán találja, kattintson!