2009. szeptember. 29. 18:44 Utolsó frissítés: 2009. szeptember. 29. 17:47 Shake

Amikor a luxusmárka leszáll a nép közé

Ellentmondásnak tűnik, mégis az a tendencia, hogy a luxusmárkák igyekeznek minél elérhetőbbé válni mindenki számára és ehhez az egyik legjobb eszközük pont az internet.

Ha meg akarnánk határozni a luxus legfontosabb jellemzőit, az egyik, ami mindenkinek eszébe jutna valószínűleg a minőség mellett az elérhetetlenség lenne. A luxus kevesek kiváltsága, sokan pont ezért is hajlandóak érte sokat fizetni, de ez a tendencia változni látszik. A trend nem újkeletű, pontosan ezért hozott létre számos luxusmárka olcsóbban értékesített almárkákat, ezért gyártanak a nagy divatházak parfümöket és napszemüvegeket, de a gazdasági világválság bizonyos cégeket arra késztetett, hogy minden eddiginél nyitottabban kommunikáljanak. Persze még mindig akadnak olyan brandek, mint például az Hermés, amely egyfajta elefántcsonttoronyba zárkózva éli az életét, de aki több éves előjegyzéses várólistával rendelkezik a legnészerűbb termékeire, annál talán ez érthető is.

A life-style.hu cikkének folytatását ide kattintva olvashatja el.

Gazdaság Sztojcsev Iván 2025. január. 08. 11:41

Lázár bejelentette: 20 perc késés után visszajár a vasúti jegyár fele, buszt küldenek nyáron a vonat helyett, ha nincs klíma

Tíz vállalással indította el Lázár János az évet: a miniszter bejelentette, hogy júniustól 20 percnél nagyobb késés után visszajár a jegyár fele, buszos rásegítéssel készülnek a nyári főszezonra, és mellékesen azt is elmondta, hogy decemberben a GYSEV-ben még nagyobb tulajdonrészt szerzett a magyar állam, úgyhogy több dunántúli megye teljes hálózatát átadják.