2009. április. 02. 10:18 Utolsó frissítés: 2009. április. 02. 11:07 Shake

A Kelly kiadó ellopta egy könyv végét?

Az olvasók szerint egy teljes fejezet hiányzik a tavasz egyik sikerkönyvéből, holott ez előző kiadásban még benne volt.

A Kelly kiadó általában remek érzékkel tapint rá, mely könyveket érdemes megjelentetni, számos, nőknek szánt bestseller mellett elindítottak egy igényes főzős sorozatot is és Hugh Laurie első könyvére is ők csaptak le annak idején. A tapasztalt olvasók azonban tudják, hogy a Kelly kiadó könyveivel vigyázni kell, mert ritka, hogy minden rendben van köteteikkel. Hol tele van idegesítő fordítási hibákkal a szöveg, hol elrontják az eredeti címet, a legtöbb esetben borzalmas a borító, de a legfrissebb akciójuk azért mindenkit meglepett.
Hamarosan bemutatják a magyar mozikban is az Egy boltkóros naplója című filmet, amely Sophie Kinsella könyvéből készült, a Kelly tehát ismét nagyon ügyes volt, amikor megszerezte a jogokat. A könyv meg is jelent, címlapján a film főszereplőjével, Isla Fisherrel, durván 3000 forintba kerül.


Ahogy az olvasónapló bloggere látja
Csakhogy a lelkes olvasókat, legalábbis azokat, akik már olvasták a történetet, igen kellemetlen meglepetés érte, amikor a könyv végére értek. Létezik ugyanis egy korábbi kiadás az Ulpius-ház gondozásában, ami jópár oldallal, konkrétan három egész fejezettel hosszabb, mint a Kelly-féle változat.

A szemfüles olvasók szóvátették már a Bookline oldalán is az új kiadáshoz írt hozzászólásaikban, de az egyik népszerű könyvblogger is ámulva szembesült a hiánnyal. A Lobo néven író blogger körülbelül 15 kötetet nézett meg a könyvesboltokban és mindből hiányzott az utolsó három fejezet, úgyhogy valószínűleg a teljes példányszámot érinti a probléma.

Csak egyetlen kérdésünk van: miért?

KM

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.