Filmszerepekkel felérő sztágázsikat keresnek a hírességek a reklámokkal
Nicole Kidman, Catherina Zeta-Jones, Scarlett Johansson, Angelina Jolie, Penelopé Cruz, Brad Pitt, Antonio Banderas - a világsztárok mindegyike egyben reklámarc is. Lassan egy-egy reklámszerződés annyi pénzt hoz a konyhára a hírességeknek, mint egy tekintélyes főszerep.
Angelina Jolie 2,3 milliárd forintot kap egyetlen reklámszerződésért © AP |
Gwyneth Paltrow az Estée Lauder reklámozásáért 1,3 milliárd forinttal lett gazdagabb, Charlize Theron ugyancsak ennyit kap a Diortól.
Nem kell Oscar-díjas színésznőnek lenni ahhoz, hogy valaki ilyen pénzeket zsebelhessen be. Olykor elég, ha egyszerű énekesnő, mint Britney Spears, netán csábos kebelcsoda, mint Jessica Simpson.
A reklámok tekintetében sem csak a húszéveseké a világ, a világ egyik kozmetikai óriása ugyanis az idősebb vásárlók megnyerése céljából a 70. életévébe belépő Jane Fondát nagy sikerrel szerepelteti hirdetéseiben, mint ahogyan felkérte a ma már korosabb Catherine Denevue-t és Diane Keatont is, hogy népszerűsítse termékeit.
Shake
hvg.hu
2006. december. 29. 12:01
2006 legnagyobb sztárbotrányai - videón
Shake
2006. december. 04. 16:20
Sztárválások: besokallt álompárok
Shake
hvg.hu
2007. január. 10. 16:42
Kik a legrosszabbul öltözött sztárok? - lista képekkel és videóval
Shake
2007. február. 14. 06:30
Sztárok ruhái egy szorgos webfigyelőn
Kult
2006. november. 25. 11:02
Tom Cruise: sztár és üzletember
Shake
2006. december. 08. 16:18