Pszichológia magazin HVG Extra Pszichológia 2015. június. 16. 19:05

Így hatódnak meg a férfiak, amikor megtudják az igazságot

A Dove újabb érzelmes reklámmal kampányol, ezúttal az apává válást veszi célba.

Az angolszász világban idén június 21-re esik Apák Napja, a Dove testápoló márka erre az ünnepre időzítette új kampányát. A házi videó hatását keltő kisfilmben olyan férfiakat láthatunk, akik életükben először lesznek apává, s a hírt ebben a pillanatban tudják meg a párjuktól.

A Dove nagyon jó abban, hogy termékei mutogatása helyett érzelmi csúcspontokat, megható pillanatokat „örökítsen meg”, s így keltse azt az illúziót, hogy a márka az életünk része és velünk van a boldog történések során.

Hasonló témájú írásokat a HVG Extra Pszichológia május 22-én megjelent 2015/2. számában olvashat, mely ezúttal csupa apás témával foglalkozik. Keresse az újságárusoknál, vagy rendelje meg a kiadónál!

 

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?