Pszichológia magazin HVG Extra Pszichológia 2015. június. 16. 19:05

Így hatódnak meg a férfiak, amikor megtudják az igazságot

A Dove újabb érzelmes reklámmal kampányol, ezúttal az apává válást veszi célba.

Az angolszász világban idén június 21-re esik Apák Napja, a Dove testápoló márka erre az ünnepre időzítette új kampányát. A házi videó hatását keltő kisfilmben olyan férfiakat láthatunk, akik életükben először lesznek apává, s a hírt ebben a pillanatban tudják meg a párjuktól.

A Dove nagyon jó abban, hogy termékei mutogatása helyett érzelmi csúcspontokat, megható pillanatokat „örökítsen meg”, s így keltse azt az illúziót, hogy a márka az életünk része és velünk van a boldog történések során.

Hasonló témájú írásokat a HVG Extra Pszichológia május 22-én megjelent 2015/2. számában olvashat, mely ezúttal csupa apás témával foglalkozik. Keresse az újságárusoknál, vagy rendelje meg a kiadónál!

 

hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.