Pszichológia magazin HVG Extra Pszichológia 2015. június. 16. 19:05

Így hatódnak meg a férfiak, amikor megtudják az igazságot

A Dove újabb érzelmes reklámmal kampányol, ezúttal az apává válást veszi célba.

Az angolszász világban idén június 21-re esik Apák Napja, a Dove testápoló márka erre az ünnepre időzítette új kampányát. A házi videó hatását keltő kisfilmben olyan férfiakat láthatunk, akik életükben először lesznek apává, s a hírt ebben a pillanatban tudják meg a párjuktól.

A Dove nagyon jó abban, hogy termékei mutogatása helyett érzelmi csúcspontokat, megható pillanatokat „örökítsen meg”, s így keltse azt az illúziót, hogy a márka az életünk része és velünk van a boldog történések során.

Hasonló témájú írásokat a HVG Extra Pszichológia május 22-én megjelent 2015/2. számában olvashat, mely ezúttal csupa apás témával foglalkozik. Keresse az újságárusoknál, vagy rendelje meg a kiadónál!

 

hvg360 Tiszai Balázs 2025. április. 02. 13:00

Jönnek Trump bosszúvámjai, száz éve nem látott kereskedelmi háborút szabadíthatnak a világra

Az utolsó pillanatban sem tiszta, pontosan milyen viszontvámrendszert fog bejelenteni magyar idő szerint szerda este Donald Trump amerikai elnök. Közgazdászok mindenesetre lemodellezték a legrosszabb forgatókönyvet, aszerint a vámok még nagyobbak lehetnek, mint amelyek tovább súlyosbították a nagy gazdasági világválságot, és világkereskedelmi féket, GDP-krachot és inflációvágtát hoztak. De ahhoz, hogy ez bekövetkezzen, az egész világnak Trumppá kellene válnia.