2007. szeptember. 17. 00:00 travelline.hu Utolsó frissítés: 2009. június. 02. 15:22 Plázs

Budapest a madridi metrón

A madridi metró utasai - naponta 900 ezer ember - két és fél hónapon keresztül...

A madridi metró utasai - naponta 900 ezer ember - két és fél hónapon keresztül óhatatlanul is rápillant majd a Budapestet népszerűsítő poszterekre és a megállók kivetítőin látható reklámfilmekre.

A Magyar Turizmus Zrt. a Malév madridi irodájával és a Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht.-vel közösen szervezett kampány keretében népszerűsíti a magyar fővárost, egy olyan időszakban, amelyben a korábbi évek tapasztalatai alapján még komoly beutazói tartalékok rejlenek.
A közös kampány egyúttal segítséget nyújt a Malév Madrid-Budapest vonalon tervezett október végi járatbővítéséhez.Az akció első felében, november 30-ig poszteres hirdetések jelennek meg a madridi metrón. A kampány második felében a metrómegállókban található kivetítőkön 20 másodperces budapesti reklámfilm hívja fel a figyelmet a magyar főváros turisztikai kínálatára, óránként 4 alkalommal.

Az október 17. és november 30. között időszakban 1140 alkalommal vetítik a kisfilmet.
A spanyol piac egyébként is fejlődő és reményteljes: az idei év első hét hónapjában a Spanyolországból érkező vendégek száma 13,7 százalékkal, a vendégéjszakák száma 13,9 százalékkal növekedett a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken, az előző év azonos időszakához képest - áll a Magyar Turizmus Zrt. közleményében.

(MTI)
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.