Nesze nektek provokatív, szextől sikamlós reklámok: az American Apparelnek elég rosszul áll a szénája: már tavaly is...
Nesze nektek provokatív, szextől sikamlós reklámok: az American Apparelnek elég rosszul áll a szénája: már tavaly is csak egy 15 millió dolláros gyorssegéllyel tudták megmenteni a csődtől, idén azonban még rosszabb a helyzet. A helyzet épp a polgárpukkasztó reklámok miatti óriási bírságok miatt alakult ki, így különösen nagy érdeklődést váltott ki az, hogy a New York Post ma egy igen izgalmas és meglehetősen abszurd fejleményt szellőztetett meg: Soros György állítólag 80 millió dollárt áldozna azért, hogy megmentse a márkát a megszűnéstől.
Hogy a 81 éves milliárdosnak milyen indoka lehet az American Apparel életben tartására, az egyelőre rejtély – mindenesetre, kíváncsian várjuk a fejleményeket.