Plázs life-style.hu 2012. március. 13. 12:27

Soros György menti meg az American Apparelt?

Nesze nektek provokatív, szextől sikamlós reklámok: az American Apparelnek elég rosszul áll a szénája: már tavaly is...

Nesze nektek provokatív, szextől sikamlós reklámok: az American Apparelnek elég rosszul áll a szénája: már tavaly is csak egy 15 millió dolláros gyorssegéllyel tudták megmenteni a csődtől, idén azonban még rosszabb a helyzet. A helyzet épp a polgárpukkasztó reklámok miatti óriási bírságok miatt alakult ki, így különösen nagy érdeklődést váltott ki az, hogy a New York Post ma egy igen izgalmas és meglehetősen abszurd fejleményt szellőztetett meg: Soros György állítólag 80 millió dollárt áldozna azért, hogy megmentse a márkát a megszűnéstől.

Hogy a 81 éves milliárdosnak milyen indoka lehet az American Apparel életben tartására, az egyelőre rejtély – mindenesetre, kíváncsian várjuk a fejleményeket.

Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.