Az Adidas a Dior vezető tervezőjét kérte fel, hogy újítsa fel a híres Adilettét: a kék-fehér retropapucsot.
1963, ebben az évben mutatta be az Adidas az első kék-fehér csíkos fürdőpapucsot, amit még a sportszergyártó alapítója, Adi Dassler tervezett. A német a focistáknak akart kedveskedni a masszív gumipacskerral, amiben akár zuhanyozni is mehetnek a meccs után. Olyan praktikus volt a vízálló papucs, hogy hamar elterjedt, és a hetvenes években már a strandok, a szaunák, később pedig már a kórházak összképéhez is hozzátartozott.
A nyolcvanas években inkább a kempingezők és a sarki kocsmázók felszerelésévé vált az úgynevezett Adilette, lehetőleg fehér frottírzoknival, susogóval és autós táskával. Harminc évvel később a normcore-mozgalom kapta újra fel, ezért az Adidas gondolt egyet és újraterveztette. Raf Simonst, a Dior vezető tervezőjét kérték a munkára, aki átszínezte a darabot, az anatómialag korrekt, csúszásmentes kivitelezés azonban megmaradt. Így néz ki, és 120 eurós áron lehet majd hozzájutni 2015 februárjától – írja a stylebook.de.