Szívszaggató reklámmal jött ki karácsonyra a gigaáruházlánc
A John Lewis a szívünkre próbál hatni, az IKEA pedig csintalanul összekacsint velünk idei karácsonyi reklámfilmjében.
Az IKEA után a John Lewis áruházlánc is kijött az idei karácsonyi reklámfilmjével – számolt be a Creative Ads blog. A történet két főhőse egy szomorkás medve, aki a téli álom miatt kénytelen mindig kihagyni a karácsonyt és egy jó lelkű nyuszi, akinek a legjobb barátja nélkül nem olyan az ünnep, mint amilyet szeretne. Megoldás viszont mindenre akad. Az aláfestő dal Lily Allen Somewhere Only We Know című száma.
Az IKEA nem animációs filmmel vág bele a karácsonyba, de a mese az ő reklámfilmjükben sem marad el. Végre kiderül, hogy a Mikulás is az IKEA-ból szerzi be a téli munkához szükséges holmijait, sőt a hot-dogot sem veti meg.