2013. november. 11. 11:30 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. november. 11. 12:01 Plázs

Szívszaggató reklámmal jött ki karácsonyra a gigaáruházlánc

A John Lewis a szívünkre próbál hatni, az IKEA pedig csintalanul összekacsint velünk idei karácsonyi reklámfilmjében.

Az IKEA után a John Lewis áruházlánc is kijött az idei karácsonyi reklámfilmjével – számolt be a Creative Ads blog. A történet két főhőse egy szomorkás medve, aki a téli álom miatt kénytelen mindig kihagyni a karácsonyt és egy jó lelkű nyuszi, akinek a legjobb barátja nélkül nem olyan az ünnep, mint amilyet szeretne. Megoldás viszont mindenre akad. Az aláfestő dal Lily Allen Somewhere Only We Know című száma.

Az IKEA nem animációs filmmel vág bele a karácsonyba, de a mese az ő reklámfilmjükben sem marad el. Végre kiderül, hogy a Mikulás is az IKEA-ból szerzi be a téli munkához szükséges holmijait, sőt a hot-dogot sem veti meg.

Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.